Najważniejsze pytania i odpowiedzi

Czy pierwszy sezon jest najtrudniejszy? Nie z nami! Dołożymy wszelkich starań byś czuł się pewnie i bezpiecznie.
Podjęcie decyzji : „Czy zacząć?” może być najtrudniejsze. Żeby Ci to ułatwić postanowiliśmy przygotować krótką „ściągę” zawierająca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

W co wyposażony jest standardowy mobilny punkt sprzedaży?
- Przyczepa dwuosiowa z hamulcem najazdowym i dachem dwuspadowym o wymiarach 3,7 na 2,2 z fartuchami maskującymi koła. Demontowany ciągar.
- Dwa okienka wydawcze
- Wentylatory nawiewowe do dodatkowego chłodzenia automatów
- Monitoring ( dwie kamery plus rejestrator )
- Meble z akrylowymi frontami
- Układ hydrauliczny ze zlewem i umywalką do rąk plus podgrzewacz wody z bojlerem 10 ltr , pompa wody .
- Instalacja elektryczna z doświetleniem klap sprzedażowych w systemie LED
- Uchwyty podłogowe do przewozu maszyny i szafy chłodniczej
- Automat do lodów dwuagregatowy na dwa smaki plus mix chłodzony powietrzem zasilany prądem 220v
- Szafa chłodnicza 350 ltr.
- Bemar nastawny z pojemnikami do polew zastygających
- Klimatyzacja 3,5 KW
Opcje dodatkowe :
- Gofrownica
- Granitor trzykomorowy Ugolini 3x6 ltr.
- Mikser do Max Flaster
- Naleśnikarka
*Przyczepa oklejona folią odporną na warunki atmosferyczne. Posiada obieg wody zamknięty i zbiorniki na czystą wodę oraz ścieki.
*Przyczepy posiadają odbiór sanepidu z kompletną dokumentacją HACCP.
*Istnieje możliwość transportu przyczepy do klienta pod w

Przyczepę z wyposażeniem Franczyzobiorca/ Najemca odbiera sam, istnieje również możliwość transportu pod wskazany adres, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Franczyzobiorca/Ajent/Najemca zostaje przeszkolony z podstawowych funkcji serwisowych maszyny, obsługi, przygotowania wszystkich pozycji menu. Każdy z Partnerów przygotowany jest do przeprowadzania kontroli własnego punktu, przeprowadzania inwentaryzacji i obsługi klientów.
Szkolenia odbywają się w siedzibie firmy tj. Ciechanów, gdzie istnieje możliwość zapoznania się ze sprzętem.

Jak odbywają się dostawy towaru do Partnera?

Każdy z naszych Partnerów korzysta z panelu zamówień naszego sklepu internetowego. Pozwala to na zamówienie towaru o każdej porze. Klient ma wgląd w stan towaru, status zamówienia, czy możliwość wprowadzenia zmian. Może korzystać także ze statystyk swoich zakupów i nadzorować reklamacje. Towar dostarcza kurier pod wskazany uprzednio adres dostawy w ciągu 24 godzin od daty zamówienia wykluczając dni wolne od pracy .

Klient ma awarie maszyny. Z kim się kontaktuje, jakie są procedury?
Osobą odpowiedzialną za serwis urządzeń jest Pan Łukasz Stokowski. Zgłoszenia można dokonać w formie telefonicznej bądź mailowej. Czas reakcji serwisu to 48 godzin z dojazdem do klienta i wyeliminowaniem usterki. Lody Marsjano korzystają z własnego serwisu nie wspierając się serwisem zewnętrznym, co znacznie przyspiesza czas reakcji. W przypadku braku możliwości naprawy automatu na miejscu, klient dostaje maszynę zastępczą. Korzystamy z serwisu naszej firmy.
Po zgłoszeniu awarii ustalony jest termin i godzina przyjazdu serwisu. W większości przypadków maszynę naprawia się przez telefon, ponieważ najczęściej usterka nie wpływa na działanie maszyny, bądź spowodowana jest niedopatrzeniem pracownika .
Serwis urządzeń dostępny jest przez cały rok .

maszyna