23 stycznia 2024

Własna lodziarnia z franszyzą. Jak otworzyć i prowadzić lodziarnię, korzystając z modelu franczyzowego?

Pyszne lody to przysmak, po który wiosną i latem sięgają niemal wszyscy. Własna lodziarnia jest więc doskonałym pomysłem na biznes, który może przynieść naprawdę dobre zarobki. Jak jednak ją otworzyć i prowadzić? Idealnym rozwiązaniem dla początkujących przedsiębiorców jest franczyza. Wyjaśniamy, na czym polega ten model, dlaczego warto się na niego zdecydować i jak rozpocząć działalność. Przeczytaj i zdobądź sprawdzoną wiedzę!

Czym jest franczyza?

Termin ten odnosi się do umowy regulującej zasady współpracy pomiędzy dwoma niezależnymi podmiotami (franczyzodawcą i franczyzobiorcą). Ten pierwszy najczęściej udostępnia markę o ustabilizowanej pozycji na rynku, która budzi duże zaufanie. Drugi zobowiązuje się działać pod jej szyldem w zamian za stałą opłatę lub prowizję od sprzedaży (warunki rozliczeń są ustalane indywidualnie).

Franczyza lodziarni – dlaczego warto się na nią zdecydować?

Chcesz zacząć pracować na własny rachunek, ale nie masz ogromnego kapitału na start? Marzy Ci się własna lodziarnia, ale zniechęca Cię brak dobrej znajomości branży i doświadczenia potrzebnego, aby znaleźć najlepszy produkt, który rzeczywiście przyciągnie do Twojego lokalu tłumy? Doskonałym rozwiązaniem jest franczyza. Lody sprzedawane w miejscu o dużym natężeniu ruchu przynoszą naprawdę atrakcyjne zarobki.

Konkurencja jest jednak ogromna, co nie ułatwia startu. Początkujące lokale często świecą pustkami. Bardzo ważne jest dostarczanie ludziom dobrej jakości deserów w przystępnej cenie. Franczyza lodziarni ułatwi Ci to zadanie, ponieważ nie musisz już samodzielnie poszukiwać sprawdzonych dostawców.

Zaletą tego modelu biznesowego jest także:

  • możliwość działania pod rozpoznawalną marką – nie zaczniesz od zera, ponieważ klienci będą już znali Twój produkt i wzbudzisz wśród nich większe zaufanie,

  • wsparcie na etapie otwierania lokalu – skomplikowane kwestie prawne, techniczne i sanitarne mogą przytłaczać, a franczyzobiorca wykazuje każdą z tych kwestii

  • pomoc marketingowa – kampanie reklamowe są najczęściej projektowane dla całej sieci.

Jak założyć lodziarnię franczyzową?

Interesuje Cię własna lodziarnia? Marka Marsjano zaprasza! Dostarczymy Ci sprawdzone produkty, które sprzedajemy także w naszych punktach firmowych. Możemy także doradzić w wyborze maszyn od sprawdzonych producentów, które idealnie sprawują się z naszą mieszanką lodową. Otrzymasz materiały reklamowe, projekt graficzny i wzory menu, wiedzę (profesjonalnie przygotowane szkolenia dla Ciebie i Twojego pracownika) oraz wsparcie przez 7 dni w tygodniu.

Razem z nami otworzysz punkt stacjonarny (we własnym lokalu). Innym modelem jest w pełni wyposażona przyczepa z lodami. Wynajmiemy Ci ją na jeden sezon za rozsądną kaucję, a po tym czasie sam zdecydujesz, czy chcesz kontynuować biznes.

Własna lodziarnia z Marsjano

Marsjano działa na rynku od 2010 roku. W ofercie posiadamy amerykańskie lody kręcone, szejki, desery i mrożone napoje dla dzieci oraz dorosłych. Ich wyróżnikiem jest pyszny smak, który od lat zdobywa ogromne uznanie. Franczyza pozwoli Ci do nas dołączyć i otworzyć własną lodziarnię bez długoletnich zobowiązań. Masz pytania? Zachęcamy do kontaktu. Objaśnimy ci nasz sposób działania, opowiemy o produktach, które sprzedajemy, zyskach oraz zasadach współpracy. Sprawdź!